Zápis zmien v jednom návrhu
Jednou z najčastejšie využívaných služieb je zápis viacerých zmien do obchodného registra. Táto služba spočíva v tom, že v jednom návrhu je možné zapísať neobmedzený počet zmien do obchodného registra a zaplatiť pritom iba jeden súdny poplatok. Teda v rovnakej výške, ako pri zápise jednej zmeny. Tento súdny poplatok je už zarátaný v našich službách. Vďaka možnosti elektronického podpisu šetríme aj Vaše peniaze a čas.
Vhodným príkladom, kedy je treba zapísať viaceré zmeny do obchodného registra, je napríklad predaj spoločnosti novému vlastníkovi. Tieto zmeny zahŕňajú: zmenu konateľa, spoločníka, obchodného mena, sídla a vo väčšine prípadov aj zmeny v predmete podnikania.
Prečo využiť na zápis viacerých zmien v jednom návrhu do OR SR práve EASY START:
- Bez platby vopred: Za zapísanie rozšírenia alebo zrušenia predmetov podnikania Vašej spoločnosti platíte až po podaní návrhu tejto zmeny do OR SR. Súdny poplatok, ktorý zaplatíme za Vás, je už obsiahnutý v našej cene za služby.
- Zápis zmeny do 3 týždňov: Termín zápisu rozšírenia alebo zrušenia predmetov podnikania spoločnosti do OR SR garantujeme v zmluve, a to v lehote 3 týždňov.
- Právna podpora: Spolupracujeme s partnerskou advokátskou kanceláriou, ktorá pripraví všetky potrebné dokumenty podľa zodpovedajúcich právnych noriem a aktuálnych zákonov.
- Spoločnosť s históriou a praxou: Od roku 2008 sme pomohli viac ako 2000 klientom.
- Celoslovenské pôsobenie: Vďaka technológiám vieme naše služby poskytovať klientom po celom Slovensku, ale aj v zahraničí.
- Finálna cena: S nami sa Vám nemôže stať, že suma, na ktorej sa dohodneme, sa bude v budúcnosti navyšovať. V zmluvne dohodnutej cene sú započítané všetky poplatky, vrátane súdneho poplatku.
- Balíky výhod a bonusy: V rámci komplexnosti našich služieb a maximálneho komfortu pre Vás, zabezpečíme nielen samotný zápis, ale aj ohlásenie zmien na daňovom úrade. Všetky dokumenty dostanete v elektronickej podobe.
Cena 202 € za zápis viacerých zmien v jednom návrhu zahŕňa:
Dodatočné poplatky zo strany klienta:
Poplatky za overeniu podpisov na matrike alebo u notára.
Potrebné kroky:
- Vyplňte a zašlite nám objednávkový formulár alebo zavolajte na +421 908 771 772.
- Pošleme Vám zoznam údajov, ktoré potrebujeme k príprave dokumentov.
- Po obdržaní potrebných údajov pripravíme všetky dokumenty, ktoré Vám zašleme na podpis.
- Zabezpečíme zápis zmien do obchodného registra a ohlásime zmeny na úradoch.
- Dostanete výpis z OR s aktuálnymi údajmi spolu s faktúrou.
Na základe zákona o advokácii č. 586/2003 Z. z. táto služba nie je priamo poskytovaná našou spoločnosťou, ale prostredníctvom spolupracujúcej advokátskej kancelárie. Táto služba Vám bude poskytnutá a faktúra za služby Vám bude vystavená priamo advokátskou kanceláriou, nie našou spoločnosťou. Ceny uvedené na našej stránke sú stanovené samotným advokátom a sú konečné. Naša spoločnosť rieši len súčinnosť.