Audit

Odstráňte riziká,
preverte si čísla s naším audítorom!

Slide 1

Nebojte sa zmeny!
s nami je to vždy k lepšiemu

Slide 1 - copy

Registrovaný
daňový poradca v SKDP

Slide 1 - copy - copy

Ušetríme Vám náklady za
mzdára a personalistu

Slide 1 - copy - copy - copy

Zodpovedné poradenstvo,
na Vašej ceste za úspechom...

Slide 1 - copy - copy - copy

Poistné krytie do výšky
1 milióna EUR

previous arrow
next arrow

Zápis zmien v jednom návrhu

Jednou z najčastejšie využívaných služieb je zápis viacerých zmien do obchodného registra. Táto služba spočíva v tom, že v jednom návrhu je možné zapísať neobmedzený počet zmien do obchodného registra a zaplatiť pritom iba jeden súdny poplatok. Teda v rovnakej výške, ako pri zápise jednej zmeny. Tento súdny poplatok je už zarátaný v našich službách. Vďaka možnosti elektronického podpisu šetríme aj Vaše peniaze a čas.

Vhodným príkladom, kedy je treba zapísať viaceré zmeny do obchodného registra, je napríklad predaj spoločnosti novému vlastníkovi. Tieto zmeny zahŕňajú: zmenu konateľa, spoločníka, obchodného mena, sídla a vo väčšine prípadov aj zmeny v predmete podnikania.

Prečo využiť na zápis viacerých zmien v jednom návrhu do OR SR práve EASY START:

  1. Bez platby vopred: Za zapísanie rozšírenia alebo zrušenia predmetov podnikania Vašej spoločnosti platíte až po podaní návrhu tejto zmeny do OR SR. Súdny poplatok, ktorý zaplatíme za Vás, je už obsiahnutý v našej cene za služby.
  2. Zápis zmeny do 3 týždňov: Termín zápisu rozšírenia alebo zrušenia predmetov podnikania spoločnosti do OR SR garantujeme v zmluve, a to v lehote 3 týždňov.
  3. Právna podpora: Spolupracujeme s partnerskou advokátskou kanceláriou, ktorá pripraví všetky potrebné dokumenty podľa zodpovedajúcich právnych noriem a aktuálnych zákonov.
  4. Spoločnosť s históriou a praxou: Od roku 2008 sme pomohli viac ako 2000 klientom.
  5. Celoslovenské pôsobenie: Vďaka technológiám vieme naše služby poskytovať klientom po celom Slovensku, ale aj v zahraničí.
  6. Finálna cena: S nami sa Vám nemôže stať, že suma, na ktorej sa dohodneme, sa bude v budúcnosti navyšovať. V zmluvne dohodnutej cene sú započítané všetky poplatky, vrátane súdneho poplatku.
  7. Balíky výhod a bonusy: V rámci komplexnosti našich služieb a maximálneho komfortu pre Vás, zabezpečíme nielen samotný zápis, ale aj ohlásenie zmien na daňovom úrade. Všetky dokumenty dostanete v elektronickej podobe.

Cena 202 € za zápis viacerých zmien v jednom návrhu zahŕňa:

Bezplatné právne poradenstvo spolu s prípravou všetkých potrebných dokumentov.

Komplexnú komunikáciu s úradmi.

Vypracovanie a podanie návrhu na zápis a vyzdvihnutie výpisu.

Súdny poplatok.

Ohlásenie zápisu na daňovom úrade.

Dodatočné poplatky zo strany klienta:

Poplatky za overeniu podpisov na matrike alebo u notára.

Potrebné kroky:

  • Vyplňte a zašlite nám objednávkový formulár alebo zavolajte na +421 908 771 772.
  • Pošleme Vám zoznam údajov, ktoré potrebujeme k príprave dokumentov.
  • Po obdržaní potrebných údajov pripravíme všetky dokumenty, ktoré Vám zašleme na podpis.
  • Zabezpečíme zápis zmien do obchodného registra a ohlásime zmeny na úradoch.
  • Dostanete výpis z OR s aktuálnymi údajmi spolu s faktúrou.

Na základe zákona o advokácii č. 586/2003 Z. z. táto služba nie je priamo poskytovaná našou spoločnosťou, ale prostredníctvom spolupracujúcej advokátskej kancelárie. Táto služba Vám bude poskytnutá a faktúra za služby Vám bude vystavená priamo advokátskou kanceláriou, nie našou spoločnosťou. Ceny uvedené na našej stránke sú stanovené samotným advokátom a sú konečné. Naša spoločnosť rieši len súčinnosť.

Máte záujem o naše služby?
Dohodnite si stretnutie!